چند شنبه اسباب‌کشی می‌کنید؟

نکاتی که باید در زمان مناسب اسباب‌کشی بدانید

قبل از اتمام وقت خانه فعلی باید از دو ماه قبل به فکر خانه جدید باشید . از پروسه قبل از اسباب‌کشی تا رسیدن به خانه جدید برنامه‌ریزی کنید . تسویه قبل از اسباب کشی دو هفته قبل از اسباب کشی به فکر بسته‌بندی باشید برای حمل اثاثیه منزل از یک شرکت حرفه‌ای کمک بگیرید . زمانی را برای اثاث کشی انتخاب کنید (اگر جای شلوغی نقل مکان می‌کنید) که ترافیک کمتر باشد .

مواردی که بد نیست نسبت به آن آگاه باشید

زمان مناسب اسباب‌کشی آخر ماه و یا وسط ماه نیست. می شود تدابیری اندیشید . بهترین زمان مناسب اسباب کشی فقط جمعه نیست می‌توانید بعد از ظهر ( اگر وقت دارید) هم این کار را انجام دهید. اگر تصمیم خود را بابت زمان مناسب اسباب‌کشی گرفته‌اید و این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که آیا شرکت های باربری و اتوبار در آن زمان ارائه خدمات دارند یا خیر ؟؟؟ چرا تابستان زمان مناسب اسباب کشی است؟

اولین دلیل آب و هوای خوب است که نقش اصلی در باربری را ایفا می‌کند ولی در فصل‌های پاییز و زمستان هم می‌شود به راحتی تابستان یک باربری و اسباب‌کشی خوب داشت و دلیل آن هم انتخاب یک باربری مطمئن و خوب است. دومین دلیل تعطیل بودن مدارس است چون اسباب‌کشی در زمان باز بودن مدارس یک دردسر بزرگ برای والدین است و برای کودکان هم خیلی سخت است که از دوستان خود در مدرسه دست بکشند و با افرادی جدید آشنا شوند و به همین خاطر مدارس، معمولا از اواخر خرداد تا ابتدای مهر تعطیل می باشند.

با ما همراه باشید با مشاوره آنلاین خرید و فروش در وب سایت مازندران ملک🧕🏻 پشتیبانی و مشاوره : 02122919263📲 مشاوره و همکاری : 09194491713📲 آدرس وب سایت : www.seemelk.com 🖥 کانال های
تلگرام و اینستاگرام

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه